• رنگ مو ظریف
  • رنگ مو طاووسی
  • رنگ مو شکلاتی
  • رنگ مو بدون دکلره
  • رنگ مو معمولی

حمام حساس کودکتان

۲۲ بازديد
۰ ۰
شما فقط چند ماه است که از بیمارستان به خانه رفته‌اید و زمانی که زخم‌های قرمز روی ته کودکتان را جاسوسی می‌کنید، به‌خوبی به یک روال عادی عادت کرده‌اید. نگران نباش کودک شما احتمالاً یک مورد ساده راش پوشک دارد.

سالانه بیش از 4 میلیون نوزاد در ایالات متحده به دنیا می آیند و هر نوزاد قبل از فارغ التحصیلی به شلوار آموزشی حدود 7000 پوشک را پشت سر می گذارد. تا آن مرحله، نوزاد ممکن است دچار یک یا دو بثورات پوستی شود، که باعث می‌شود والدین احساس ناتوانی کنند.

علل بثورات پوشک از رطوبت بیش از حد روی پوست لطیف کودک تا کبودی متفاوت است. دلایل دیگر ممکن است واکنش آلرژیک به آنتی بیوتیک های خاص یا حتی عفونت قارچی باشد.

خبر خوب این است که اطلاعات فراوانی برای والدین جدید در مورد نحوه برخورد با زخم های دردسرساز و نحوه درمان آنها در صورت بروز وجود دارد.

بایدها و نبایدهای زیر باید به کودک کمک کند عاری از جوش باشد:

• پوشک را مرتب عوض کنید. نوزادانی که بلافاصله تغییر نمی کنند، پتانسیل بیشتری برای ایجاد جوش دارند. به دیگرانی که ممکن است از نوزاد مراقبت کنند نیز یادآوری کنید که همین کار را انجام دهند.

• به ته کودک فرصت بدهید. اجازه دادن به حمام حساس کودکتان در هوای خشک یک راه عالی برای جلوگیری از بروز راش است. به غیر از این، مطمئن شوید که ته کودک پس از هر بار تعویض خشک است - و به آرامی مالش ندهید.

• پوشک را خیلی محکم نبندید. علاوه بر ساییدگی که می تواند از پوشک خیلی سفت رخ دهد، جریان هوا نیز محدود می شود و باعث آسیب پذیر شدن ناحیه مرطوب می شود.

• به طور مرتب از پمادها استفاده کنید. پماد از تحریک پوست جلوگیری می کند، به خصوص اگر کودک شما مستعد ابتلا به بثورات پوستی باشد. پزشکان و داروسازان اغلب پماد راش پوشک دکتر اسمیت را توصیه می‌کنند که حاوی اکسید روی است که یک عنصر ضروری در مبارزه با زخم‌های تهاجمی است. در طول هر تعویض پوشک، مقدار زیادی را روی ناحیه آسیب دیده پخش کنید.

نیل والزدورف جونیور از Mission Pharmacal می‌گوید: «مرحوم دکتر اسمیت به نگرانی‌های مادران در مورد کرم‌ها و نسخه‌هایی که برای فرزندانشان مؤثر نبودند گوش داد و تلاش کرد تا چیزی مؤثرتر ایجاد کند». او چیزی تولید کرد که همه ما می توانیم نسبت به آن احساس خوبی داشته باشیم.

آخرین توصیه: در بین مادران گرایشی به استفاده از پوشک پارچه ای وجود دارد. اگر این شما هستید، پوشک‌های کثیف را از قبل خیس کنید، از آب داغ و شوینده‌های ملایم استفاده کنید و از نرم‌کننده‌ها و ورقه‌های خشک‌کننده عطر خودداری کنید. اگر نگران بثورات پوستی هستید، پوشک را دوبار بشویید.

عوارض پزشکی و عوارض جانبی

۲۰ بازديد
۰ ۰
هر کسی که تا به حال از کمردرد مزمن رنج می برد می تواند به شما بگوید که چقدر می تواند ناتوان کننده باشد. نائومی مورگان، یک دستیار پرستار 65 ساله از مریلند که بیش از 20 سال است با آن زندگی می کند.
مورگان به یاد می آورد: «درد بسیار وحشتناک بود. "زمان هایی بود که به سختی می توانستم راه بروم."
تزریق‌های استروئیدی که مدت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، با عوارض پزشکی و عوارض جانبی مرتبط است. بنابراین بیمارانی مانند نائومی اکنون به دنبال راه‌های امن‌تری برای مدیریت درد خود هستند.
او می‌گوید: «من قبلاً دو عمل جراحی انجام داده بودم و پزشکم جراحی سوم را توصیه کرد. اما من قسم خوردم که تنها راهی که می‌توانم دوباره جراحی کنم این است که نتوانم پاها، پشت یا هر چیز دیگری را حرکت دهم.»
مورگان به دکتر آلن سوکولوف، پزشک کایروپراکتیک قهرمان سوپربول بالتیمور ریونز روی آورد.
دکتر سوکولوف می‌گوید: «اغلب اوقات، بیماران خواهان تسکین فوری یا یک راه حل سریع هستند، حتی اگر به معنای انتخاب یک مسیر تهاجمی‌تر باشد. تحقیقات همچنان اثربخشی روش محافظه کارانه را نشان می‌دهد: اول تلاش کایروپراکتیک، سپس پزشکی و جراحی، با نتایج ایمن و مثبت آن، تقاضا را افزایش می‌دهد.

افزایش سن

۱۶ بازديد
۰ ۰
یکی از داغ ترین موضوعات قرن 21 مراقبت های بهداشتی است. کدام برنامه، هزینه ماهانه آن چقدر است و کدام برنامه برای شما و خانواده شما بهترین است، همگی علوفه برای میز شام یا مکالمه کافی شاپ هستند. این سوالات به ویژه برای سالمندان و سایر افرادی که واجد شرایط Medicare هستند بسیار مهم است.

Medicare از سال 2007 به برنامه‌های بهداشتی رتبه‌بندی می‌کند، اما اکنون ذینفعان Medicare به رتبه‌بندی‌های ستاره توجه می‌کنند و اهمیت بیشتری به این موضوع می‌دهند که آیا برنامه فعلی آنها مراقبت‌های بهداشتی با بالاترین کیفیت و ارزش مشابه یا بالاتر از یک مدیکر 5 ستاره را ارائه می‌دهد یا خیر. طرح سلامت

برای این منظور، Kaiser Permanente، که دارای بیشترین برنامه های 5 ستاره در سراسر کشور برای سال 2013 است، آنچه را که معتقد است هنگام ارزیابی یک برنامه مدیکر – مراقبت های پیشگیرانه، یک حوزه کلیدی در نظر گرفته را به اشتراک می گذارد.

«اعضای مدیکر باید طرحی را انتخاب کنند که با افزایش سن به آنها کمک کند سالم و فعال بمانند. آنها باید بدانند که آیا برنامه آنها از طریق غربالگری ها، واکسن ها و آزمایش ها به خوبی از بیمار شدن آنها جلوگیری می کند یا خیر." آنها همچنین باید بدانند که برنامه آنها چقدر شرایط مزمن مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت را مدیریت می کند.

کایزر در غربالگری‌های پیشگیرانه بسیار بالاتر از میانگین ملی است، با استناد به گزارش اخیر مجموعه داده‌ها و اطلاعات اثربخشی مراقبت‌های بهداشتی در سال 2012 که نشان می‌دهد تقریباً 90 درصد از اعضای واجد شرایط Kaiser Permanente Medicare غربالگری سرطان سینه و نزدیک به 88 درصد غربالگری سرطان کولورکتال را دریافت کرده‌اند.

رتبه‌بندی‌ها مهم هستند زیرا اگر CMS به طرح سلامت Medicare 5 از 5 ستاره بدهد، ذینفعان می‌توانند نسبت به انتخاب با کیفیت‌ترین طرح موجود مطمئن باشند و بدانند که تقریباً در هر زمانی در آن سال می‌توانند به آن طرح بپیوندند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه‌بندی‌های کیفیت ستاره مدیکر و برنامه‌های مدیکر Kaiser Permanente، از www.kp.org/medicare دیدن کنید یا با شماره 1-855-817-5831 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که رتبه بندی ستاره خلاصه عملکرد برنامه سالانه توسط CMS ارزیابی می شود و ممکن است از یک سال به سال دیگر تغییر کند، بنابراین مهم است که برنامه مراقبت های بهداشتی خود را به صورت سالانه مورد ارزیابی مجدد قرار دهید.

تنفس عمیق و مدیتیشن

۱۶ بازديد
۰ ۰
زندگی با درد مزمن می تواند ویرانگر و خسته کننده باشد. این چیزی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند زندگی را تقریبا غیرقابل تحمل کند.

تاکید بر این واقعیت گزارش اخیری است که توسط موسسه پزشکی منتشر شده است و از دردهای فیزیکی طولانی مدت - آرتریت، کمردرد، فشارها و موارد مشابه - به عنوان یک مشکل بزرگ که بیش از 116 میلیون بزرگسال ایالات متحده را به تنهایی تحت تاثیر قرار می دهد، ذکر می کند. هزینه برای ملت؟ سالانه بیش از 558 میلیارد دلار در قبوض پزشکی، مرخصی استعلاجی و کاهش بهره وری.

در حالی که قبلاً مدیریت درد مترادف با خوردن یک قرص بود، کارشناسان می‌گویند انجام این کار می‌تواند پیشنهادی ظریف باشد.

دکتر سیلویا هسه، متخصص طب ارتوپدی در نیویورک می‌گوید: «برای برخی از بیماران، مصرف قرص‌های ضد درد بدون نسخه به دلیل خطرات مرتبط با تحریک معده و تداخل با داروهای دیگری که مصرف می‌کنند، امکان‌پذیر نیست. منهتن ستون فقرات و مرکز پزشکی ورزشی.

برای کسانی که علاقه مند به داروهای جایگزین درد غیر از فروشگاهی یا نسخه ای هستند، به نکات زیر توجه نکنید:

• سرعت خود را کاهش دهید. تنفس عمیق و مدیتیشن می تواند به آرامش بدن شما کمک کند، که به نوبه خود، درد را کاهش می دهد. تنش و سفتی از ماهیچه ها خارج می شود زیرا آنها پیامی آرام برای رها کردن دریافت می کنند. دیو اندرس، درمانگر ورزشی، می‌گوید که یوگا روشی کم‌تر برای بهبود انعطاف‌پذیری، ساخت ماهیچه‌های بدون چربی و بهبود گردش خون است.

• فیزیوتراپی را در نظر بگیرید. اگر از دردهای مزمن رنج می‌برید، منطقی به نظر می‌رسد که از ورزش یا هر چیزی که یک بیماری را تشدید می‌کند اجتناب کنید، با این حال، کارشناسان موافقند که ورزش کمک می‌کند. در این مرحله، فیزیوتراپی ممکن است برای شما مناسب باشد. به مدت 6 تا 12 هفته، تمرکز بر یک برنامه درمانی شخصی برای بهبود قدرت عضلانی و دامنه حرکتی مفصل است، به طوری که آسیب های بعدی کاهش می یابد.

• به درمان های جایگزین نگاه کنید. به جای استفاده از استامینوفن، ایبوپروفن و ناپروکسن سدیم، برخی از فرهنگ ها به دنبال مکان های دیگری برای تسکین درد خود هستند. اروپایی ها در حال حاضر تقریباً یک چهارم از تسکین درد خود را از درمان های موضعی مانند چسب ها، کرم ها و ژل ها دریافت می کنند. یک تحلیل صنعتی نشان می دهد که چینی ها تقریباً نیمی از درد خود را از این طریق تسکین می دهند. این به این دلیل است که داروهای موجود در محصولاتی مانند Salonpas (www.salonpas.us) دارو را مستقیماً به محل مورد نیاز می‌رسانند - بر خلاف قرص‌هایی که قبل از اثربخشی باید از کبد و معده عبور کنند.

به گفته دکتر هسه، Salonpas یک راه حل مطمئن و راحت برای دردهای مداوم است، اما مانند همیشه، اگر علائم شما شدید است یا بعد از درمان اولیه ادامه می یابد، با پزشک خود مشورت کنید.

محصولات تازه و آب میوه

۱۶ بازديد
۰ ۰
در حالی که این روزها این پیام بلند و واضح است که ما باید میوه‌ها و سبزیجات بیشتری بخوریم و غذاهای مصنوعی و فرآوری‌شده کمتری بخوریم، این سوال باقی می‌ماند: چگونه می‌توان این کار را با بودجه انجام داد؟

مشکل این است که هزینه و راحتی هنوز برای خانواده هایی که قبلاً از نظر زمان و هزینه کم شده اند، نقش دارد و به نوبه خود، بر آنچه در سبد خرید می رود تأثیر می گذارد.

به دلیل این معما، بسیاری از بزرگسالان در آمریکا سلامت خود را قربانی می‌کنند و طبق دستورالعمل‌های غذایی برای آمریکایی‌ها، فاقد مواد مغذی ضروری مانند کلسیم، فیبر، منیزیم و ویتامین‌های A، C و D هستند.

با این حال، کارشناسان می گویند که می توان بهتر غذا خورد و همچنان در برنامه مالی خود باقی ماند.

برندا لنگتون، صاحب کافه برندا در مینیاپولیس و کارشناس مواد غذایی طبیعی می‌گوید: «واقعاً، این در مورد همه این غذاهای شگفت‌انگیز جدید است که وارد دنیای شما می‌شوند. "آن را در آغوش بگیرید و با آن سرگرم شوید، از آن لذت ببرید و از پاداش آن بهره ببرید."

برای این منظور، محصولات تازه و آب میوه می‌توانند جاهایی را که ویتامین‌ها وجود ندارد را پر کنند، و کنسانتره آب منجمد می‌تواند جایگزین مقرون به صرفه‌ای برای خانواده‌های پرمشغله در سفر باشد.

کریستین فایفر، محقق ارشد بخش علوم آزمایشگاهی در مرکز ملی بهداشت محیط CDC، می گوید: «تحقیقات نشان می دهد که تغذیه خوب می تواند به کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن در افراد کمک کند.

تایها واگنر، یک پرستار عملی، مربی سبک زندگی و رئیس شرکت Just One Bite در Eden Prairie، Minn.، با این موضوع موافق است.

او می‌گوید: «من مردم را تشویق می‌کنم که بودجه‌های غذا و مراقبت‌های بهداشتی خود را ادغام کنند، زیرا [خوب خوردن] مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه است. «… [D]آیا می‌خواهید هزینه‌های اولیه را پرداخت کنید و کیفیت زندگی خوبی داشته باشید و فعال بمانید، یا می‌خواهید برای بیماری و مراقبت هزینه پرداخت کنید؟»

تولیدکنندگان آبمیوه مبتکر مانند Old Orchard Brands با ارائه گزینه های مناسب تر و مقرون به صرفه مانند خط جدید کنسانتره های منجمد Fresh & Veggie، شکاف ویتامین را پر می کنند. این آب‌میوه‌های جدید هویج، سیب‌زمینی شیرین و چغندر را با هلو، انبه، زغال اخته و سایر آب‌میوه‌های مورد علاقه ادغام می‌کنند تا یک وعده کامل میوه و سبزیجات را با هزینه کمتر از 50/0 دلار در هر وعده فراهم کنند.

برای بچه‌ها، تولیدکننده پیشرو آب‌میوه، خطی از آب‌میوه‌های بطری‌شده با 50 درصد شکر کمتر، فقط 60 کالری در هر وعده و مقدار کامل توصیه‌شده روزانه ویتامین C ارائه می‌کند.

برای نکات بیشتر در مورد خرید در بودجه، اطلاعات ورزش، و دستور العمل برای شام خانوادگی سرگرم کننده (و آسان)، www.oldorchard.com را ببینید.

آرتریت روماتوئید

۱۸ بازديد
۰ ۰
هنگامی که بیماران منتظر قرار ملاقات های پزشکی خود می نشینند، رژه ای از علائم، سؤالات و نگرانی ها ممکن است در ذهن آنها راهپیمایی کند و برای گفتگو با پزشک خود آماده باشد. اما به محض ورود به اتاق امتحان، اغلب متوجه می‌شوند که از فهرست کامل خود عبور نمی‌کنند، یا مسائلی را که بیشتر آزاردهنده‌شان است از دست می‌دهند.
دکتر کلیفتون بینگهام، که بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید را در دانشگاه جانز هاپکینز در بالتیمور مداوا می‌کند، از اینکه ببیند این دیدگاه‌های بیمار از اتاق انتظار خارج نمی‌شود متنفر است. او می‌گوید: «تدابیر فعلی که در عمل استفاده می‌کنیم، اغلب این دیدگاه‌ها را در بر نمی‌گیرد.
بینگهام و تیمش، با کمک مالی موسسه تحقیقاتی نتایج بیمار محور (PCORI)، در حال اندازه گیری ارزش افزایش تمرکز بر آنچه که یک بیمار مبتلا به یک بیماری مزمن تجربه می کند، هستند. این ایده بهبود ارتباطات بیمار و پزشک، تصمیم گیری مشترک و نتایجی است که برای بیماران اهمیت بیشتری دارد.
در مبتلایان به آرتریت روماتوئید، این پیامدها شامل سطوح درد، خستگی، کیفیت خواب و خلق و خوی است. از طرف دیگر، پزشکان، پرستاران و سایر پزشکان معمولاً به علائم قابل مشاهده و اندازه گیری های بالینی مانند تورم مفاصل، نتایج آزمایشگاهی و تصویربرداری وزن بیشتری می دهند.
در مطالعه بینگهام، بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید هنگامی که در اتاق انتظار می‌نشینند، یک آی‌پد داده می‌شوند. این تبلت دارای پرسشنامه ای است که در مورد سلامت جسمی، روانی و اجتماعی بیمار می پرسد. هر بیمار بر اساس پاسخ‌های خود به سؤالات قبلی سؤالات متفاوتی دریافت می‌کند، که در نتیجه سؤالات شخصی‌تر از سؤال‌هایی که در نسخه‌های چاپی قبلی ارائه شده بود، می‌شود.
جولی، یکی از بیماران شرکت کننده در این مطالعه، گفت: "برای اولین بار در 15 سال گذشته، من پاسخ های دقیق و صادقانه می دادم."
در پایان هر قرار ملاقات، پزشک نتایج را بررسی و بحث می کند. بینگهام می‌گوید: «[ما] ممکن است دریابیم که چیزهای جدیدی از پرسش‌نامه‌ها به دست می‌آید که بیمار فکر نمی‌کرد ذکر آن مهم باشد یا پزشک درباره‌اش نپرسیده است».
بازخورد اولیه بیماران بسیار مثبت است. جولی گفت: "من توانستم در مورد اهداف، گزینه ها و ترجیحات درمانی خود با دکتر بینگهام گفتگوی صادقانه تری داشته باشم."
مطالعه Bingham یکی از 50 پروژه آزمایشی است که توسط PCORI تأمین مالی شده است، که از تحقیقات طراحی شده برای پاسخ بهتر به سؤالات مهم برای بیماران و کسانی که از آنها مراقبت می کنند پشتیبانی می کند. این مؤسسه می‌خواهد کارهایی که تأمین مالی می‌کند توسط بیماران، مراقبان و سایر سهامداران جامعه مراقبت‌های بهداشتی هدایت شود.
برای شرکت در کار PCORI و اطمینان از پاسخگویی به سؤالات بهداشتی که برای شما و خانواده شما مهم است، به pcori.org/getinvolved مراجعه کنید.

مربی تناسب اندام

۱۸ بازديد
۰ ۰
تقریباً می‌توانید آن را احساس کنید - آن زمانی از سال که شب‌های گرم تابستان خنک‌تر می‌شود، لباس‌های هالووین در فروشگاه‌ها ظاهر می‌شود و فوتبال هر یکشنبه برگزار می‌شود.

پاییز اینجاست

همچنین زمانی است که از نظر اجتماعی سقوط از واگن سلامت و تناسب اندام قابل قبول است. بیایید با آن روبرو شویم - هالووین فقط وسیله‌ای است برای شیرجه رفتن در روبالشی بچه‌هایتان و گشت و گذار در نوار Almond Joy یا Snickers که هوس کرده‌اید. سپس روز شکرگزاری و کریسمس وجود دارد - آن تعطیلات شش تکه ای که به ما اجازه می دهد در همه چیزهای پرکالری زیاده روی کنیم.

کارشناسان می گویند، کلید این است که قبل از سال جدید اهدافی را تعیین کنید، نه با نوشیدن نوشیدنی که ساعت نیمه شب را نشان می دهد.

کریس فریتگ، مربی تناسب اندام و متخصص تناسب اندام با مجله Prevention می گوید: «با تغییر فصل، زمان تجدید نظر و شروع مجدد فرا می رسد. "چه چیز خاصی در مورد ژانویه وجود دارد؟"

نکات زیر به شما ایده هایی می دهد که چگونه سالم بمانید (و شاید حتی از خوردن کیک پنیر کدو تنبل اجتناب کنید) در زمانی که مسلما یکی از خوشایندترین زمان های سال است:

• از آب و هوا استفاده کنید. این زمان عالی برای ورزش در فضای باز و لذت بردن از هوای خنک تر است. تاد دورکین، MS، مربی تناسب اندام و صاحب Fitness Quest 10 در سن دیگو، کالیفرنیا، می گوید: «پیاده روی، پیاده روی، و دوچرخه سواری در پاییز عالی هستند.

• لایه ها بپوشید. روزهای پاییز می توانند خنک یا گرم باشند و دما می تواند به سرعت تغییر کند. تا این مرحله، لباس‌هایی بپوشید که به راحتی جدا می‌شوند تا در دماهای مختلف پاییز راحت باشید.

• آب بیشتری بنوشید. کم‌آبی می‌تواند در روزهای سرد پاییزی به راحتی مانند تابستان رخ دهد. گرمای مرکزی خشک رطوبت بدن و پوست شما را از بین می برد. با هیدراته ماندن، غشاهای مخاطی شما نیز هیدراته می شوند و به طور موثرتری برای فیلتر کردن میکروب های سرماخوردگی و آنفولانزا کار می کنند. تا این مرحله، ممکن است بخواهید نوشیدن ◊آب های یونیزه قلیایی [www.alkamewater.com]◊ مانند آب آلکامه را در نظر بگیرید. از طریق فرآیندی به نام ریز خوشه‌بندی، Alkame به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا آب را بسیار سریع‌تر جذب کرده و آب را به طور کامل‌تر آبرسانی کنند. علاوه بر این، آلکامه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی را تقویت می کند، در حالی که ظرفیت هوازی را بهبود می بخشد و سطح انرژی را افزایش می دهد.

• فصلی غذا بخورید و از کشاورزان خود حمایت کنید. بسیاری از بازارهای کشاورزان تا ماه نوامبر باز هستند، بنابراین از محصولات تازه پاییزی استفاده کنید. در بسیاری از موارد، مزارع همچنین چیدن سیب یا کدو تنبل و سایر فعالیت‌های دوستانه خانواده را خواهند داشت.

چیدن برگ ها

۲۰ بازديد
۰ ۰
همانطور که بهار زمان تولد دوباره است، پاییز نیز فصل انتقالی محسوب می شود. آب و هوا تند می‌شود، برگ‌های درختان از قهوه‌ای مات به طوفان آتش تغییر می‌کنند و تاریکی زودتر فرو می‌نشیند.
برای بسیاری، این زمان مورد علاقه سال است، اما برای برخی دیگر می تواند محرکی برای سقوط از واگن سلامت و تناسب اندام باشد. پس از همه، چگونه می توان انتظار داشت که لاته ادویه کدو تنبل را نادیده بگیرید؟
کارشناسان می گویند، کلید این است که قبل از سال جدید اهدافی را تعیین کنید، نه با نوشیدن نوشیدنی که ساعت نیمه شب را نشان می دهد.
جاستین پرایس، صاحب Biomechanics، یک مرکز آموزشی شخصی و مربیگری سلامتی در سن دیگو، می گوید: "پاییز ... زمان بسیار خوبی برای شروع یک برنامه تناسب اندام است زیرا می خواهید عادت های خوبی برای فصل تعطیلات و ماه های زمستانی آینده ایجاد کنید." ، کالیفرنیا
نکات زیر به شما ایده هایی می دهد که چگونه سالم بمانید (و شاید حتی از خوردن کیک پنیر کدو تنبل اجتناب کنید) در زمانی که مسلما یکی از خوشایندترین زمان های سال است:
* به سمت تپه ها بروید. پاییز زمان خوبی برای بیرون رفتن و کاوش در حیاط خلوت خود است. بنابراین، یک دوست را بگیرید و یک پارک محلی برای پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری پیدا کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در نزدیکی تپه ها یا کوه ها زندگی می کنید، پاییز زمان مناسبی برای پیاده روی است.
* کارهای خانه را به تمرین تبدیل کنید. چیدن برگ ها یا باغبانی هر 30 دقیقه حدود 150 کالری می سوزاند، بنابراین اگر متوجه شدید که برای ورزش وقت ندارید، چنگک یا بیل زدن بگیرید و کارهای فصلی را به یک تمرین چربی سوز تبدیل کنید.
* نوشیدن مقدار زیادی آب. بدون آب، هیچ موجود زنده ای نمی تواند زنده بماند، به این معنی که برای حفظ سلامتی بهینه بسیار مهم است. در حالی که آب فواید بی شماری برای سلامتی دارد، تحقیقات نشان داده است که برای اینکه بدن شما به درستی عمل کند، باید به طور مداوم برای حفظ pH مناسب یا تعادل شیمیایی کار کند.
به گفته کارشناسان، به همین دلیل است که نوشیدن آب یونیزه قلیایی مانند آب آلکامه (www.alkamewater.com) باید بخشی ضروری از برنامه سلامت هر کسی باشد. قلیاییت خفیف توسط پزشکان توصیه می شود زیرا با حمایت از بدن متعادل با pH به هیدراتاسیون موثرتر اجازه می دهد. علاوه بر این، آلکامه یک منبع قوی از آنتی اکسیدان ها است که سیستم ایمنی را تقویت می کند، در حالی که ظرفیت هوازی را بهبود می بخشد و سطح انرژی را افزایش می دهد.
* چیز جدیدی را امتحان کن. به گفته پرایس، پاییز زمان مناسبی برای به دست آوردن مهارت های فیزیکی جدید است. همیشه دوست داشتید اسکیت روی خط یا اسب سواری یاد بگیرید؟ پاییز زمان خوبی برای کشف فعالیتی است که همیشه می خواستید آن را امتحان کنید.

داروهای تجویزی و برنامه های بهداشتی

۱۸ بازديد
۰ ۰
Medicare با مزایای بیشتر، انتخاب های بهتر و هزینه های کمتر برای ذینفعان قوی تر از همیشه است. مزایای مدیکر گسترده تحت قانون مراقبت های بهداشتی (قانون مراقبت مقرون به صرفه) همچنان در دسترس هستند - از جمله مزایای خاص پیشگیرانه رایگان، غربالگری سرطان و یک بازدید سالانه سلامتی. چه طرح مدیکر اصلی یا یک طرح مزیت مدیکر را انتخاب کنید، از ثبت نام آزاد برای بررسی هزینه، پوشش یا هر دو برای سال 2014 استفاده کنید.
* مزایای بیشتر: برخی از مزایای پیشگیرانه - از جمله غربالگری سرطان - در صورتی که توسط متخصصان بهداشتی واجد شرایط و شرکت کننده ارائه شود، بدون هیچ هزینه ای برای بیماران در دسترس است. ویزیت سالانه سلامتی به افراد این امکان را می دهد که بنشینند و با پزشک خود در مورد نیازهای مراقبت های بهداشتی خود و بهترین راه ها برای حفظ سلامت صحبت کنند.
* انتخاب های بهتر: مدیکر به ذینفعان در مورد عملکرد طرح اطلاع می دهد و از برنامه یاب آنلاین خود برای تشویق ثبت نام در طرح های با کیفیت استفاده می کند.
* هزینه های کمتر: میانگین حق بیمه در سال 2014 برای پوشش داروهای تجویزی و برنامه های بهداشتی Medicare ثابت می ماند. افرادی که در "حفره دونات" در مزایای داروهای تجویزی Medicare هستند، تقریباً از 53 درصد تخفیف در داروهای تحت پوشش با نام تجاری برخوردار خواهند شد و شاهد افزایش پس انداز در داروهای ژنریک خواهند بود.
بازار بیمه سلامت جدید بر پوشش Medicare شما تأثیر نمی گذارد و بخشی از ثبت نام آزاد Medicare نیست، که از 15 اکتبر تا 7 دسامبر انجام می شود. Medicare بخشی از بازار بیمه سلامت نیست. برای حفظ یا تغییر پوشش مدیکر خود نیازی به ثبت نام در بازار بیمه سلامت جدید ندارید.
نیازهای سلامتی شما سال به سال تغییر می کند و برنامه سلامتی شما ممکن است مزایا و هزینه های آن را نیز هر سال تغییر دهد. به همین دلیل مهم است که به طور منظم انتخاب های مدیکر خود را ارزیابی کنید. ثبت نام آزاد زمانی از سال است که همه افراد دارای Medicare می توانند مزایای جدیدی را برای Medicare ارائه دهد و تغییراتی در پوشش خود ایجاد کنند.
ارزش آن را دارد که برای بررسی و مقایسه وقت بگذارید، اما لازم نیست این کار را به تنهایی انجام دهید. Medicare برای کمک در دسترس است.
* از www.medicare.gov/find-a-plan دیدن کنید تا پوشش فعلی خود را با همه گزینه های موجود در منطقه خود مقایسه کنید و اگر تصمیم به تغییر دارید در طرح جدیدی ثبت نام کنید.
* با شماره 1-800-MEDICARE (1-800-633-4227) 24 ساعت شبانه روز/7 روز هفته تماس بگیرید تا درباره گزینه های پوشش خود بیشتر بدانید. کاربران TTY باید با شماره 1-877-486-2048 تماس بگیرند.
* کتاب راهنمای Medicare & You 2014 را مرور کنید. در ماه سپتامبر برای افراد دارای Medicare پست می شود.
* اگر درآمد و منابع محدودی دارید، ممکن است بتوانید برای پرداخت هزینه های پوشش داروهای تجویزی خود کمک اضافی دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، به www.socialsecurity.gov/i1020 مراجعه کنید یا با شماره 1-800-772-1213 با Social Security تماس بگیرید. کاربران TTY باید با شماره 1-800-325-0778 تماس بگیرند.
* از برنامه کمک بیمه سلامت ایالتی خود (SHIP) کمک یک به یک دریافت کنید. برای دریافت شماره تلفن به www.medicare.gov/contacts مراجعه کنید یا با شماره 1-800-MEDICARE تماس بگیرید.

شستن لباس

۱۷ بازديد
۰ ۰
در عصر پرمشغله و پیشرفته امروزی، زنان مسئولیت های بیشتری را بر عهده دارند. جامعه از آنها انتظار دارد که امرار معاش کنند. بالا رفتن از نردبان شرکت؛ مدیریت خانه؛ و با پخت و پز، نظافت، شستن لباس و کمک به مراقبت از خانواده، امرار معاش کنند. علاوه بر این، از این زنان - که بسیار نازک پخش شده‌اند و 24 ساعت هفته در حال تماس هستند - انتظار می‌رود ظاهر خوبی داشته باشند و احساس خوبی داشته باشند.
بسیاری از زنان با خود می گویند: «من قبلاً خیلی فعال بودم و هر روز ورزش می کردم. این روزها به سختی می‌توانم ورزش و رژیم غذایی را در روزم جای دهم.» آنها اغلب می پرسند، "چه کاری می توانم انجام دهم، و از کجا می توانم شروع کنم؟"
این یک سوال ساده است که معمولاً پاسخی نه چندان ساده دریافت می کند. برای اینکه مردم سالم بمانند و سالم بمانند، در اینجا چند نکته سریع برای آن دسته از زنان پرمشغله و حتی مردان وجود دارد.
* روی یک ترازو قرار بگیرید، عکس بگیرید و یک هدف تعیین کنید. باید از یه جایی شروع کنی ببینید امروز کجا هستید. سپس، یک هدف کوچک، کوتاه مدت و قابل دستیابی تعیین کنید. آن را در کنار عکس خود بنویسید.
* MyFitnessPal.com. دارای کالری شمار، مجله غذایی و یک شبکه اجتماعی است که همگی به صورت آنلاین یا با اپلیکیشن رایگان هستند.
* آن چیز پیچیده.
همزمان با شستن لباس‌ها، می‌توانید با روکش داخلی It Works آن را سفت، رنگ و سفت کنید! جهانی (www.itworksglobal.com). نظرات کاربران می گویند که پوشش بدن آنها را به تمرین انگیزه می دهد.
* بلند شوید و تمرین کنید. شما برای معاینات دندانپزشکی، کوتاه کردن مو، جلسات سالن و تمرینات فوتبال برنامه ریزی می کنید - چرا تناسب اندام خود را برنامه ریزی نکنید؟ یک تمرین 30 دقیقه ای را چهار تا شش بار در هفته برنامه ریزی کنید. اگر این کار را نکنید، این اتفاق نمی افتد. اگر نمی توانید 30 دقیقه وقت بگذارید، 10 دقیقه آن روز را به شدت بگذرانید.
* عکس مجله غذایی. مطالعات نشان می دهد که عکاسی و یادداشت روزانه وعده های غذایی شما شش برابر موثرتر برای مهار پرخوری است.
* شکر و نشاسته را برش دهید. از غذاهای سفید رنگ بجز گل کلم و گوشت خودداری کنید.
* به یک برنامه تمرینی گروهی بپیوندید. یوگا، اسپین و کراس فیت، در میان سایر موارد، همگی راههای عالی برای ملاقات با دوستان جدید و لذت بردن از آشنایی و مسئولیت پذیری تمرینات گروهی هستند.